5 март 2011 г.

KУКЛА КАТО МЕН


Руса коса, зелени очи, бархетена рокля с цветчета, почти босога, усмихната с широко отворени очи, също като мен.
Мечтите се променяха:
Първо – приказни герой, приключения и звездни мигове свързани с игри на воля, също като мен.
Второ - захлас по дрехите и другите съкровища, също като мен.
Трето – астронавт, лекар или адвокат, също като мен.
Не достигна звездите, не лекува хората стана адвокат, също като мен.
Даде куклата на синовете си, за нея те строяха дворци, небостъргачи, пътешества с коли, влакове, кораби, совалки, срещна се Батман, Супермен, принцове, рицари, дракони и извънземни запази тези вълшебни мигове, също като мен.
ЖИВОТЪТ НА МОЯТА КУКЛА, ОТРАЖЕНИЕ НА САМИЯТ ЖИВОТ.
Синовете станаха мъже, прибра куклата в кутията със спомени, все още бляскаво съкрошителна... Място, където ще отида и аз някой ден ...СПОМЕНИТЕ... дано е ПРОЛЕТ... моята първа и последна кукла, също като мен.
УСМИХНИ СЕ, ТОВА Е ПРОСТО КУКЛА, СЪЩО КАТО МЕН! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар