15 февруари 2014 г.

„ НА КОЛКО ГОДИНИ СТЕ ВСЪЩНОСТ ? "

"На колко години сте всъщност?"
"О, аз съм само на 30 ... "
Това е безвреден игра, отричането на нашата възраст, нали? 
С напредването на възрастта, се отдалечаваме от датата на раждането си, това е нашата тревога, че остаряваме. Така,  всяка година с 365 дни израстваме личностно и остарявам е елегантно. За нас възрастта е важна, нашите преживявания  и събития, те са гордостта и радостта на живота ни.

Какъв е залогът тук? Нашето щастие. Нашето самочувствие. 
Нашият жар и чувство за ежедневна радост. Нашият живот.
Кажете : „ Аз съм живял 40 години щастливо. Аз съм оцелял 40 години на предизвикателства.  Имам опит 40 години на личностно израстване. Научих толкова много житейски уроци от 40 пътувания около слънцето.  Аз ще остарея  грациозно. Аз ще процъфтявам в продължение на още 40 години. Горд за всяка една от тези години. "

Всяка възраст е важна и красива. На колко години сте в момента? 
(Наистина, аз не искам да кажа "30".)
Много хора се шегуват с възрастта си, като се подмладяват, това е безобидно. Много от нас  имат дълбоко безпокойство за своята възраст и стареенето , че може спре нашето самочувствие и нашето щастие.

Е, аз не съм от тях!  А, Вие?

Няма коментари:

Публикуване на коментар